1

مدیرتوزیع برق شهرستان کامیاران از اصلاح و جابجایی 700 متر شبکه  فشار متوسط هوایی در مسیر فیدرهای جاده سنندج و گاوشان(محل احداث بیمارستان 100تختخوابی) خبرداد.

 به گزارش روابط عمومي شرکت توزيع نیروی برق کردستان؛ “وریا شیروانی” مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در توضیح این خبر گفت: با توجه به تعریض محل و احداث بیمارستان جدیدالاحداث این شهرستان، طرح برکناری تاسیسات هوایی واقع در محل بیمارستان مطابق  با طرح از پیش تعیین شده توسط راه و شهرسازی و با تعیین مسیر جایگزین توسط شهرداری در مسیر فیدرهای جاده سنندج و گاوشان بطول 700متر اجرا شد.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران اظهار داشت: پروژه جابجایی شبکه 20کیلوولت  دو فیدر گاوشان و جاده سنندج با احداث 700مترشبکه فشارمتوسط( شبکه هوایی باس بار اصلی) و100متر شبکه هوایی آنتن های فرعی باهدف آزاد سازی پهنه محل احداث بیمارستان 100تختخوابی اجرا شد.

شیروانی در ادامه گفت: در اجرای این پروژه شبکه برق قدیم برکنار و شبکه جدید با تعویض یراق آلات، سیم کشی جدید و جمع آوری پایه های قدیمی اجرا شد.

وی در پایان تصریح کرد: با عملیاتی شدن این مهم میتواند زمینه ساز تسریع در روند احداث بیمارستان، جلوگیری از خطرات احتمالی برق گرفتگی و تامین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان در مسیرهای فوق را فراهم نماید.