1
  1. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان شهرام بهمنی در تشریح این خبر گفت: متقاضيان انشعاب برق در شهر کامیاران و روستاهای تابعه این شهرستان از مرحله تقاضا و تشکیل پرونده تا نصب آن، در مدت زمان یک روز كنتور برق برای آنها نصب خواهد شد.

بهمنی افزود: با برنامه ريزي هاي منسجم و با تلاش كاركنان صنعت برق در کامیاران و به منظور جلب حداكثري و رضايت مندي مشتركين و متقاضيان انشعاب برق اين پروژه عظيم از ابتداي سال جاري اجرايي شده است.

وی در ادامه سخنان خود یاداور شد: متوسط زمان نصب انشعاب بر اساس شاخص هاي اعلام شده توسط شركت توانير از مرحله خريد امتياز انشعاب و نصب كنتور در شهر ها، سه روز(72 ساعت) و در روستاها هفت روز (168 ساعت) تعيين شده است.

وی خاطر نشان کرد: برق شهرستان کامیاران زمان نصب كنتور برق در بخش شهری از 72 ساعت به 12 ساعت کاهش داده شد و در روستاها با 150 ساعت كاهش به 18ساعت رسیده است كه اين موضوع در سطح استان اقدامي بي بديل و بي سابقه است.

وی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: در طرح نصب یکروزه كنتور در شهر و روستاهای تابعه، كارسنجي هاي لازم طي دو ماه انجام و به صورت آزمايشي به اجرا درآمد و این مدیریت در تلاش است پس از بررسي نقاط ضعف و قوت، دستورالعملی تحت عنوان نصب انشعابات فروخته شده در كوتاه ترين زمان ممكن كه در استان بي سابقه بوده تدوين نماید .

بهمنی در ادامه به اهداف اجرایی این پروژه اشاره کرد و گفت: ارتقاء کیفیت خدمات دهی، بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی و شهرستانی، داشتن برنامه مدون و هدفمند با هدف خدمات رسانی سریع تر به مشترکین از اهداف هم اجرایی این پروژه می باشد.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در پایان سخنان خود اين اقدام بي نظير را گامي ارزشمند در تكريم هر چه بيشتر ارباب رجوع عنوان كرد و يادآورشد: اين طرح در راستاي رسيدن به اهداف و سیاست های شرکت توزیع به عنوان طرح تحول اداری و گامی مثبت به جهت کاهش تلفات پايه ريزی شده و در راستای اقتصاد مقاومتي این برنامه مدون و ارزشمند در سرلوحه كار این مدیریت قرار گرفته و خوشبختانه توانستیم این اقدامات مهم را به سرانجام مقصود برسانیم.