تسویه حساب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
Settlement of subscribers of electricity distribution companies
شرح خدمت :
با استفاده از این خدمت مشترکین می توانند صورت حساب خارج از دوره خود را ثبت و پیگیری نمایند
: Service Discription
Using this service, subscribers can register and track their out-of-period bills
متوسط زمان ارائه خدمت : 8روز
واحد پاسخگو : معاونت مشترکین
شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087
نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی نیمه الکترونیکی مراجعه حضوری
مدارک لازم : شناسه قبض
لینک دریافت خدمت
راهنمای استفاده از خدمت
توافق نامه سطح ارائه خدمت
سایر اطلاعات تکمیلی
سوالات متداول
سوال 1: مدت زمان ارائه خدمت چند روز می باشد؟
بطور متوسط 8 روز کاری طوال خواهد کشید .
سوال 2 : آیا صورتحساب های صادره دقیقا وفق نرخ های مصوب وزارت نیرو صادر شده است ؟
بله , بر اساس شرایط تعرفه های برق مصوب وزارت نیرو و صادر می گردد.
سوال 3 : آیا لوازم اندازه گیری تست و عمکلرد آن مورد سنجش و تایید قرار می گیرد ؟
بله , فرآیند تست لوازم اندازه گیری انجام می یابد .
سوال 4 : آیا پیگیری فرآیند تسویه حساب بصورت غیر حضوری توسط مشترک مقدور میباشد؟
بله مشترک از نتایج فرآیند با مراجعه بخش پیگیری برنامه برق من , مطلع خواهد گردید.
سوال 5 : آیا در فرآیند توسیه حساب فقط بدهی برق مصرفی پرداخت می گردد؟
نخیر در این فرآیند لو.ارم اندازه گیری تست , آخرین صورتحساب برق مصرفی صادر و کل بدهی تسویه می گردد.