1

تغییر تعرفه یا گزینه تعرفه انشعاب آمپری شرکت های توزیع نیروی برق

SDebt settlement of electricity distribution companies

شرح خدمت :
مشترکین می توانند درخواست تسویه بدهی انشعاب خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهند.

   
:   Service Discription
customers can apply for debt settlement of their electricity branches in absentia

متوسط زمان ارائه خدمت : آنی

واحد پاسخگو : معاونت مشترکین
 

شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087

نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی   نیمه الکترونیکی   مراجعه حضوری

مدارک لازم : شناسه قبض


لینک دریافت خدمت


راهنمای استفاده از خدمت


توافق نامه سطح ارائه خدمت


سایر اطلاعات تکمیلی

تسویه بدهی
سوالات متداول
سوال 1: برای دریافت این خدمت به چه صورت اقدام کنیم؟

مراجعه به اپلیکیشن برق من – سایت شرکت توزیع -دفاتر پیشخوان – مرکز پاسخگویی تلفنی 1521و …

سوال 2 : چگونه بدهی انشعاب برق خویش را پرداخت نمایم؟

 از طریق درگاههای متصل به سامانه اپلیکیشن برق من و ساپا و 1521

سوال 3 : برای دسترسی به این خدمت چه اطلاعاتی نیاز است؟

شناسه قبض، بدنه کنتور یا شماره تلفن همراه

سوال 4 : شناسه قبض انشعاب برق خویش را چطور می توانم دریافت کنم؟

:شماره بدنه کنتور برق خویش را در اپلیکیشن برق من وارد نموده تا شناسه قبض انشعاب برق را مشاهده نماید و همینطور در سایت شرکت توزیع

سوال 5 :مدت زمان دریافت این خدمت چقدر است ؟

آنی