تغییر تعرفه یا گزینه تعرفه انشعاب آمپری شرکت های توزیع نیروی برق
SDebt settlement of electricity distribution companies
شرح خدمت :
مشترکین می توانند درخواست تسویه بدهی انشعاب خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهند.
: Service Discription
customers can apply for debt settlement of their electricity branches in absentia
متوسط زمان ارائه خدمت : آنی
واحد پاسخگو : معاونت مشترکین
شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087
نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی نیمه الکترونیکی مراجعه حضوری
مدارک لازم : شناسه قبض
لینک دریافت خدمت
راهنمای استفاده از خدمت
توافق نامه سطح ارائه خدمت
سایر اطلاعات تکمیلی
سوالات متداول
سوال 1: برای دریافت این خدمت به چه صورت اقدام کنیم؟
مراجعه به اپلیکیشن برق من – سایت شرکت توزیع -دفاتر پیشخوان – مرکز پاسخگویی تلفنی 1521و …
سوال 2 : چگونه بدهی انشعاب برق خویش را پرداخت نمایم؟
از طریق درگاههای متصل به سامانه اپلیکیشن برق من و ساپا و 1521
سوال 3 : برای دسترسی به این خدمت چه اطلاعاتی نیاز است؟
شناسه قبض، بدنه کنتور یا شماره تلفن همراه
سوال 4 : شناسه قبض انشعاب برق خویش را چطور می توانم دریافت کنم؟
:شماره بدنه کنتور برق خویش را در اپلیکیشن برق من وارد نموده تا شناسه قبض انشعاب برق را مشاهده نماید و همینطور در سایت شرکت توزیع
سوال 5 :مدت زمان دریافت این خدمت چقدر است ؟
آنی