1

لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان دراین مراسم طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات نیک رهی مدیر قبلی دفترحراست و امور محرمانه شرکت گفت: ایشان یکی از مدیران فعال و خوش سابقه مجموعه بودند ، به همین سبب مورد نیاز است در بخش های دیگری از بدنه شرکت ، از تجربیات و توانمندی ایشان استفاده گردد .

وی با اشاره به وظایف خطیر دفترحراست اذعان داشت: حفاظت فیزیکی از اموال و تجهیزات و مراقبت از سلامت اداری کارکنان یکی از وظایف مهمی است که حفاظت و تقویت آن می تواند نقش مهمی را در ایجاد و حفظ تعاملات درون و برون سازمانی ایفا نماید.

لهونیان در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرجدید دفتر حراست اظهار امیدواری کرد و گفت: محمد منتظری در سایه تجارب و سوابق ارزشمند خود در حوزه حراست ، بتوانند منشاء تحولات مثبت در مجموعه شرکت باشند و از ظرفیت و پتانسیل های موجود در جهت پیشبرد اهداف نظام و شرکت، بیش از پیش موفق باشند.

در ادامه خورشیدی نماینده دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو تغییرات در همه حوزه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تغییرات می تواند زمینه رشد و بالندگی و بلوغ سازمانی گردد بدین منظور لازم است از همه ظرفیت ها در همه بخش های سازمانی استفاده کرد و هیچگاه ایجاد تغییرات درون سازمانی نباید سبب ناخشنودی مدیران گردد بلکه این اقدامات را در راستای بهره گیری از تجربیات کارکنان در دیگر بخش های سازمان باید تلقی کرد .

در ادامه مراسم محبی مدیر کل دفتر مرکزی حراست توانیر طی سخنانی به تشریح ویژگی ها، اهداف سازمانی و برنامه های حراست پرداخت وعنوان داشت: برای حفاظت وحراست ازدستگاهها باید تمامی بخشها و قسمت های مختلف سازمان بایکدیگر همکاری و هم افزایی داشته و پشتوانه محکم برای سلامت جامعه اداری و انجام اقدامات پیشگیرانه باشد.

وی در ادامه به اقدامات و سوابق ارزشمند محمدرضا نیک رهی اشاره کرد و گفت : ایشان می توانند در حوزه پدافند غیر عامل منشا ایجاد تحولات مثبت برای شرکت و استان باشند و محمد منتظری نیز که یکی از مدیران باسابقه و توانمند هستند و می توانند در سایه تعامل و همکاری ، در تحقق اهداف و برنامه های سازمانی شرکت، موثر و مفید باشند.

درپایان این مراسم پس از ایراد سخنانی ازسوی محمدرضا نیک رهی مدیرسابق و محمدمنتظری مدیرجدید دفترحراست و امور محرمانه ، ضمن اهدای لوح تقدیر و قدردانی از زحمات مدیر سابق دفتر حراست ، حکم انتصاب منتظری به عنوان مدیرجدید این دفتر به ایشان تنفیذ شد.

لازم بذکر است محمد منتظری دارای تحصیلات دکتری در رشته “جامعه شناسی اقتصاد و توسعه” و دارای 20 سال سابقه فعالیت در سازمانهای دولتی هستند که در 4 سال اخیر در مجموعه برق منطقه ای باختر، مسولیت حراست امور انتقال برق استان همدان را عهده دار بوده اند.