1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پی وقوع چند فقره سرقت سیم های مسی برق در مناطق مختلف شهرستان سقز و بروز مشکلاتی برای شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

عطااله نوروزی، مدیر توزیع برق شهرستان سقز در تشریح این خبر گفت: با بررسی های میدانی محل وقوع سرقت و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی 2 سارق سابقه دار شدند که طی هماهنگی قضایی، آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

نوروزی در ادامه تصریح کرد: متهمان با قرارگرفتن در برابر مدارک و مستندات پلیس به 40 فقره سرقت سیم مسی به وزن 487 کیلوگرم و به ارزش 580 میلیون ریال اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز در پایان ضمن تشکر و قدردانی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز در دستگیری سارقان سیم برق عنوان کرد: برخورد با سارقان با قاطعیت و تلاش شبانه روزی ادامه دارد و همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس انتظامی و یا مراتب را از طریق تلفن 121 واحد عملیات و اتفاقات برق، جهت پیگیری اطلاع دهند.