1

رفع حریم برق

Privacy

شرح خدمت :
رفع حریم برق

   
:   Service Discription
Privacy

متوسط زمان ارائه خدمت : 15 روز

واحد پاسخگو : معاونت مشترکین
 

شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087

نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی   نیمه الکترونیکی   مراجعه حضوری

مدارک لازم : شناسه قبض محل انشعاب


لینک دریافت خدمت


راهنمای استفاده از خدمت


توافق نامه سطح ارائه خدمت


سایر اطلاعات تکمیلی

قطع موقت فرایند
سوالات متداول
سوال 1: در چه صورت می توان از درخواست خدمت رفع خسارت وارد شده به شبکه برق نمود؟

در صورتي كه در حادثه اي ناشي از عملكرد مردم خسارتي به شبكه برق وارد شود، در اين خدمت مردم مي توانند ضمن ثبت مورد خسارت، تصوير محل خسارت را در پيوست قرار دهند.

سوال 2 : این خدمت بصورت الکترونیکی در سامانه به چه ترتیبی ارائه می شود؟

از طریق پورتال شرکت- سامانه برق من -دفاتر پیشخوان

سوال 3 : چه اطلاعات یا مدارکی جهت دریافت این خدمت مورد نیاز است؟

شماره تلفن – آدرس مورد نظر- ارسال عکس از محل خسارت دیده

سوال 4 : از چه طرقی می توان این خدمت را دریافت نمود ؟

وب سایت شرکت توزیع – سامانه برق من _ شماره تماس 121- دفاتر پیشخوان

سوال 5 :نمونه خسارت های به شبکه را اعلام نمایید؟

حوادث غیر مترقبه -خسارت وارد شده به شبکه بابت برخورد خودرو ، برخورد شئی خارجی- خسارت شبکه در اثر ساخت و ساز
خسارت شبکه در اثر استفاده برق غیرمجاز موقت