1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ارسلان محمدی مدیر توزیع برق شهرستان بانه در تشریح این خبر گفت: وجود روستاها به عنوان يكي از مهمترين پايگاه هاي توليد مواد حياتي و رفع نيازهاي اساسي هر جامعه وبستر مناسبي براي توليدات کشاورزي، دامي وصنعتي در طول سالیان انقلاب توانسته اند بخوبی بستر حراست و نگهباني از مرزها را فراهم  نمايند.

وی در ادامه اظهار داشت:از سال 98 اصلاح شبکه فشار متوسط و شبکه فشار ضعیف هوایی روستای مرزی بوالحسن که یکی از روستای پرجمعیت شهرستان است در دستورکار این مدیریت بوده و فاز نخست آن شامل اصلاح شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی،نصب یک دستگاه ترانس جدید و جابجایی و کاهش قدرت ترانس، با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از محل عوارض برق به بهره برداری و فاز دوم آن نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود:اجرای تک خوانی 270 فقره انشعاب این روستا نیز به عنوان خدمتی دیگر به اهالی مرزدار این روستا در سال 99، با اعتبار یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال به اتمام خواهدرسید.  

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تک خوانی مشترکین روستاها همواره یکی از اهداف این مدیریت درراستای برخورداری روستائیان از خدمات شرکت توزیع برق مثابه مشترکین شهری و همچنین ارتقاء استانداردها و کیفیت خدمات،بوده است.