سیاست های شرکت توزیع برق استان کردستان
۱- محور اقتصادی:
- الف: توسعه و ارتقا روشهای بودجه گذاری و اعمال مدیریت بر ترویج فرهنگ مصرف بهینه در تمام سطوح شرکت
- ب: ارتقا نظام مالی شرکت با بهره گیری از روش های نوین تامین و تهیه منابع مالی
- ج:خرید و فروش انرژی الکتریکی در حوزه فعالیت شرکت با لحاظ کاهش پرت انرژی
۲- محور جامعه و مشتریان:
- الف:سازگاری زیست محیطی و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت حرفه ای در فعالیت های شرکت
- ب:ارتقاء و توسعه نظام ارتباط و پاسخگویی مناسب به نیازها و انتظارات ذینفعان
- ج:بهبود شاخصهای کیفیت اراِ ئه خدمات به منظور تکریم مردم و ارتقاء رضایت آنان
۳ـ محور منابع انسانی:
- الف:ارتقاء و توسعه نظام جذب .توانمندسازی و نگهداشت منابع انسانی شرکت با رویکرد برنامه ریزی و سازماندهی مطاوب نیروی انسانی شرکت
- ب:استفرار . توسعه و نهادینه نمودن نظامهای مدیریتی نوین و پیشرو در سطح شرکت
- ج :اصلاح و ارتقای نظام ارزیابی عملکرد کارکنان .مدیران و سازمان با رویکرد توسعه نظام مدیریت عملکرد شرکت
۴- محور فنی و مهندسی
- الف:توسعه نظام مدیریت پروژه و مهندسی ارزش در طرحها و پروژه های شرکت.
- ب:افزایش قابلیت اطمینان شبکه توزیع و بهبود کیفی شاخص های برق از طریق توسعه کاربرد تکنولوژی نوین و ارتقاء کیفی کالا و تجهیرات.