نصب “اپلیکیشن برق من”و یا سامانه 121 ثبت کرده و پیگیری نمایند.
وی افزود: در قابلیت جدید این سامانه ، شهروندان می توانند برای اعلام قطعی برق محل سکونت خود بدون اتصال به اپراتور با وارد کردن شناسه قبض یا شماره تلفن همراهی که صورتحساب برق به آن پیامک می شود ، خاموشی خود را ثبت کنند.
فتحی درادامه گفت : پس از وارد کردن شناسه قبض یا شماره تلفن همراه ، قطعی برق آن منطقه در سامانه ثبت و توسط مرکز اتفاقات پیگیری می شود و همچنین مشترکین علاوه بر اعلام خاموشی معابر و خرابی شبکه ، می توانند از خاموشی های ساعات آینده در این سامانه نیز مطلع شوند.
معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اضافه کرد : این سامانه به گونه ای بروز رسانی شده تا در صورت اشغال بودن خطوط ، تماس گیرندگان بدون قرارگرفتن در صف انتظار بتوانند درخواست های خود را ثبت کنند.
فتحی گفت: در امور فوریت های برق 121، سیستم نظرسنجی در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده و نحوه پاسخگویی اپراتور پس از دریافت گزارش، مورد بررسی قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: با نصب این برنامه برروی تلفن همراه ،این امکان فراهم می شود تاقطعی برق، مشکل روشنایی معابر و آسیب دیدگی شبکه و تاسیسات برق توسط خود مشترکین ثبت و قابل پیگیری باشد.