1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبید علیمحمدی در تشریح این خبر گفت:  در سه ماهه اول سالجاری با هدف برقرسانی و توسعه زیرساخت‌های شبکه ای در بخش‌های مختلف، مجموعه اقدامات و فعالیت هایی را در زمینه‌ احداث و اصلاح خطوط ۲۰ کیلوولت هوایی، احداث و اصلاح خطوط فشار ضعیف هوایی و زمینی، احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر و نصب تجهیزات جانبی با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال اجرا گردیده است.

وی در همین خصوص اشاره کرد: بیشترین اعتبار ریالی مربوط به احداث و اصلاح خطوط فشار ضعیف هوایی با اعتبار ی بالغ بر  300 میلیارد ریال بوده است.

علیمحمدی در ادامه اذعان داشت:  مجموعه اقدامات صورت گرفته  نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش دوبرابری نشان می‌دهد که نشان از عزم جدی شرکت برای توسعه زیرساخت‌های شبکه‌ای و ثابت نگه داشتن ضریب نفوذی صد در صد برق در نقاط شهری با توجه به توسعه روز افزون مناطق برق شهری و همچنین با هدف تحقق ضریب نفوذ صد درصد برق در بخش روستایی استان کردستان است.

علیمحمدی در پایان سخنان خود اذعان داشت: اعتبارات هزینه و سرمایه گذاری شده در سه ماهه اول سال 99 بالغ بر 600  میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش دو برابری داشته است و این مهم نشان از افق و چشم انداز شرکت برای توسعه زیر ساخت های شبکه ای و استاندارد سازی تجهیزات شبکه ای دارد و از طرف دیگر نشان از توان فنی و نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری مناسب از پتانسیل ها و ظرفیت های درونی شرکت و محیط پیرامون خود دارد. .