1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و پارلمانی وزیر نیرو در واپسین دقایق برپایی “میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو” به ارائه آمار وتعداد درخواست های ثبت شده در سامانه سامد اشاره کرد وگفت: در راستای سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان کردستان و با هدف بررسی درخواست ها و مشکلات همشهریان کردستانی  در حوزه های آب و برق “میز ارتباطات مردمی” طی 2 روز 16 و 17 تیرماه در سنندج برپا شد.

حیدری با اشاره به اینکه در مجموع بیش از 509 درخواست از سوی شهروند کردستانی با مراجعه به میز ارتباطات مردمی در سامانه سامد به ثبت رسید، افزود: هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم با مردم و ارتقاء کیفی ارائه خدمات است و حضور مسئولان در میز خدمت، فرصتی است که مردم بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسئولان چاره‌جویی کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست های ثبت شده مربوط به شرکت های توزیع و انتقال برق و موارد متفرقه بوده است، افزود: 151 مورد از این درخواست ها مربوط به شرکت آب و فاضلاب و 128 درخواست نیز در حوزه آب منطقه ای بوده است.

معاون حقوقی، پشتیبانی و پارلمانی وزیر نیرو  با تاکید بر اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از سوی شهروندان کردستانی از میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در استان شد، گفت: در میز ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت نیرو و شرکت های مادر تخصصی در حوزه های آب و برق به صورت مستقیم درخواست های مردم و مشترکان را در حوزه های آب و برق بررسی می کنند.

وی افزود: برپایی میز ارتباطات مردمی در آستانه سفر رئیس جمهور به استان موجب شده تا مردم استان راه ارتباطی مناسبی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های خود با مسئولان ارشد کشور داشته باشند که به طور قطع در کیفیت سفر رئیس جمهور به استان تأثیر گذار است.

حیدری در پایان اظهار داشت: شهروندان طی دو روز 16 و 17 تیرماه از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر فرصت داشتند تا شکوائیه، پیشنهاد، انتقاد در خصوص مسائل صنعت آب و برق به محل مجموعه ورزشی امور برق شمال شهرستان سنندج واقع در سه راه اکباتان  مراجعه و مطالبات خود را در محل میز ارتباطات وزارت نیرو مطرح کنند.