1

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: طی یک طرح ضربتی و به صورت یک ماه، 1044 پایه روشنایی معابر در شهرستان مریوان با اعتباری بالغ بر 210 میلیون تومان اصلاح و عیب یابی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: به دنبال بازدید میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان توزیع برق شهرستان و همچنین گزارشات مردمی ارائه شده به مراکزعملیات و اتفاقات، مناطق دارای چراغ های روشنایی معیوب در سطح شهرستان شناسایی شده و اصلاح آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه روشنایی معابر نقش مهمی در افزایش ضریب امنیت محلات دارند، افزود: در همین راستا با اجرای طرح ضربتی یک ماه در سه نوبت صبح، عصر و شب مشکل تعداد 1044 پایه روشنایی معابر در مناطق مختلف مرتفع گردید.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان با اشاره به اینکه اصلاح و تعمیرروشنایی معابردر سال جاری نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است، افزود: جهت اصلاح و تعمیر چراغ های روشنایی معابر در این طرح بیش از 210میلیون تومان اعتبارهزینه شد.

مرادی بیان کرد:قرارگرفتن پایه های روشنایی مابین درختان، بازشدن دریچه های فلزی روشنایی معابرتوسط افرادغیرمسئول ،بهم خوردگی مکررتنظیم ساعت فرمان نجومی به دلیل فرسودگی وعمربالای آن ،کثیف بودن چراغ های روشنایی معابروکاهش شدت نورازعمده ترین مشکلات روشنایی معابرمحسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه بااستناد به قوانین و مقررات، تجهیزواحداث شبکه های روشنایی ازوظایف شهرداری ها  محسوب می شود، افزود: بیشتر درخواست های مردمی ثبت شده در “اپلیکیشن برق من” ساماندهی، بهسازی و یاایجادروشنایی معابراست که به صورت روزانه در این شهرستان رصد و درخواست ها پیگیری می شود.

مرادی درپایان اظهار داشت:مشترکان می توانند هرگونه خاموشی  و یا حادثه در حوزه برق را از شماره 121  به مراکز فوریت های برق اطلاع دهند و یا  ازطریق دو درگاه ” پورتال شرکت ” و ” اپلیکیشن برق من” مشکل خود را ثبت کنند.