1

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان  از اتمام پروژه رفع ضعف ولتاژ در محله پارک شانو این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان  از اتمام پروژه رفع ضعف ولتاژ در پارک شانو این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه بهینه سازی شبکه برق و نصب پست هوایی به منظور اصلاح ولتاژ در محله پارک شانو با اعتباری بالغ بر3میلیارد و پانصد میلیون ریال به اتمام رسید.

مرادی افزود: همواره در راستای صیانت ازحریم تاسیسات الکتریکی ؛کاهش حوادث ناشی  ازنقض حریم شبکه  برقرسانی وحفظ وآرایش شبکه های توزیع وهمچنین رفع کانون های مخاطره آمیزشبکه و جلوگیری ازبروز حوادث احتمالی برای ساکنین محلات اطراف پارک شانو پروژه رفع ضعف ولتاژ در این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای این پروژه 300 متر شبکه فشار متوسط هوایی و 35 متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی احداث و همچنین یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت  200 کیلوولت نیز نصب و راه اندازی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان تعویض سیم های فرسوده واصلاح شبکه را ازجمله  اقدامات اساسی در راستای کاهش تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ دراین منطقه اعلام کرد و اظهار داشت: ساکنین محلات اطراف این پارک مدت ها بود به دلیل ساخت و ساز های غیراصولی در حریم شبکه توزیع قرار داشتند که موجب بروز خطرات جانی و مالی برای اهالی این منطقه شده بود که خوشبختانه اجرای طرح موجب رفع این مشکل شد.

مرادی در پیان اظهار داشت: با اجرای پروژه های از این قبیل ضمن بهبود پروفیل ولتاژ و تعادل سازی بار ترانس و فیدرهای موجود، ظرفیت سازی مناسب به منظور برق رسانی به مشترکان جدید درآینده نزدیک فراهم می شود.