1
|
فرم نظرسنجی بیمه درمان آتیه سازان حافظ (ویژه پرسنل رسمی) برق شهرستان بانه
بعد اطلاع رسانی
1-نحوه اطلاع رساني از مفاد قرارداد بيمه:
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
2-نحوه اطلاع رساني از فرآیند پرداخت خسارت ازطریق سامانه رسا:
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
بعد پاسخگویی
3-نحوه برخورداري از سيستم پشتيباني بيمهگر و جوابگويي در مواقع اورژانسي در تمامي ساعات شبانه روز:
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
4-نحوه پاسخگویی کارشناسان بيمه:
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
5-در صورت نیاز به دریافت معرفی نامه فیزیکی، جهت مراجعه به مراکز درمانی، سرعت و دقت کارشناس شرکت بیمهگر را در چه سطحی ارزیابی مینمایید؟
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
بعد کیفیت خدمات شرکت بیمه
6-میزان رضایت شما از عملکرد کارشناس بیمه (نماینده مسئول جمع آوری مدارک) چقدر است؟
لطفا در پاسخ به این سوال به مواردی مثل نظم در حضور فیزیکی کارشناس برای جمع آوری و یا تحویل مدارک، نحوه راهنمایی و پاسخگویی، میزان تسلط کارشناس و … توجه فرمایید.
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
7- میزان دسترسي به بيمارستان هاي طرف قرارداد (از لحاظ توزيع و پراکندگي) در سطح استان
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
8- میزان دسترسي به مراکز پاراکيلينکي طرف قرارداد (از لحاظ توزيع و پراکندگي) در سطح استان
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
9- میزان دسترسي به داروخانه طرف قرارداد (از لحاظ توزيع و پراکندگي) در سطح استان
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
10- میزان دسترسي به دندانپزشکي طرف قرارداد (از لحاظ توزيع و پراکندگي) در سطح استان
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
11- میزان رضایت شما از مدت زمان پرداخت هزینه های خسارت درمان (ویزیت ، دارو ، آزمایشگاه و پاراکلینیکی و….. ) پس از ثبت در سیستم با توجه به تعهد بیمه گر(7روزکاری) چقدر است؟
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
12- میزان رضایت شما به صورت کلی از خدمات شرکت بیمه چقدر است؟
بسیار راضی
راضی
ناراضی
بسیار ناراضی
نظری ندارم
-اگر پیشنهادی در خصوص عقد قرارداد با مراکز درمانی در شهرستان محل زندگی خود دارید ذکر بفرمایید.
Phone
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .