تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارزیابان وزارت نیرو با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عملکرد اینشرکت در حوزه مدیریت مصرف برق را مورد بررسی قرار می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ در راستای اجرای برنامه سراسری ارزیابی عملکرد شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور و آمادگی برای پیک تابستان سال ۱۴۰۳، آئین افتتاحیه ارزیابی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور نمایندگان وزارت نیرو از استان آذربایجان غربی در محل دفتر معاونت خدمات و مشترکین این شرکت برگزار شد.

گفتتی است تیم ارزیابی اعزامی از سوی وزارت نیرو  ضمن حضور در حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عملکرد این شرکت در تمامی حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف و پیک‌سایی را طبق چک‎لیست موجود طی ۲ روز کاری مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیریت مصرف، مدیریت بار، هوشمندسازی و کنترل پذیری، سامانه‌های نرم افزاری و GIS، مولدهای خودتامین، تولید پراکنده و انرژی تجدید پذیر، آگاه سازی و اطلاع رسانی آموزش مدیریت مصرف محورهای ۶ گانه‌ای هستند که در ارزیابی این تیم مورد تاکید قرار دارند و در طول این بازدیدها هریک از مجریان ستادی  برنامه‌های مدیریت مصرف نسبت به ارائه گزارش عملکرد حوزه مربوطه اقدام کردند.

همچنین ارزیابان وزارت نیرو ، پایش و ارزیابی این محورهای ۶ گانه مدیریت مصرف را با بازدید میدانی و بررسی مستندات اقدامات انجام شده آغاز کردند.

image_pdfimage_print