تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲ مرداد ۱۴۰۲

 

 

مدیرتوزیع برق شهرستان دیواندره از اتمام طرح تامین برق شهرک‌های جدید الاحداث این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون  ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ میرزایی  مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با بیان اینکه برق‌رسانی به شهرک‌های کارکنان بانک و کارکنان کارخانه آهک این شهرستان، با طرح توسعه و اصلاح ۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی اتمام یافته است، اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی یک دستگاه پست ترانسفورماتور۱۰۰ کیلو ولت آمپر و احداث ۷۵ متر شبکه فشار ضعیف زمینی از محل منابع داخلی از جمله اقدامات  صورت گرفته در اجرای این پروژه بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای شبکه توزیع برق این پروژه‌ها نیز پیش‌بینی و اجرا شده است، افزود: این مدیریت موظف است تا زمان تحویل واحدهای مسکونی، نصب انشعاب برق این مجموعه‌ها را انجام دهد که در این خصوص مشکل خاصی وجود ندارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: اجرای طرح‌های توسعه و احداث شبکه، ظرفیت جدیدی را برای متقاضیان به دنبال دارد و با افتتاح این پروژه کیفیت برق‌رسانی به محلات اطراف افزایش یافته و مشکلی در واگذاری انشعاب جدید و ارائه برق مطمئن و پایدار به متقاضیان جدید، نخواهیم داشت.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره در پایان یادآورشد: تامین برق، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قابلیت و سرعت مانور شبکه، کاهش مدت زمان خاموشی و رضایت‌مندی مشترکین به‌عنوان مهم‌ترین تاثیرات اجتماعی و اهداف کیفی این طرح به شمار می‌رود.

image_pdfimage_print