تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از اتمام طرح تامین برق مجتمع کارخانه ای تولید لوازم الکتریکی(لامپ و ریسه) دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ “صلاح الدین قادری” با اشاره به اتمام پروژه برقرسانی به مجتمع صنعتی باران تجارت پویا، اظهار داشت: این کارخانه درزمینی به مساحت ۱۲ هزارمتر مربع زمینه فعالیت و اشتغال قریب ۳۵۰ نفر از شهروندان را فراهم کرده است.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه درادامه با بیان اینکه زیرساختهای لازم برای شبکه توزیع برق این پروژه نیز پیش بینی و  و عملیاتی گردیده است، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

قادری تاکیدکرد: اجرای طرح های توسعه و احداث شبکه ظرفیت جدیدی را برای متقاضیان بدنبال دارد و با افتتاح این پروژه کیفیت ارائه خدمات و برقرسانی به شهرک های صنعتی ارتقا یافته و تا چند سال آتی مشکلی در واگذاری انشعاب و ارائه برق مطمئن در این محدوده  نخواهیم داشت.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه درپایان یادآور شد: تامین برق، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قابلیت و سرعت مانورشبکه، کاهش مدت زمان خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکین بعنوان مهمترین تاثیرات اجتماعی و اهداف کیفی این طرح می باشد.

image_pdfimage_print