تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۹ مرداد ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از اتمام طرح عملیات نصب و اصلاح تعداد 150دستگاه کنتور دیماندی و غیر دیماندی درقالب طرح ملی فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) این شهرستان در 4 ماهه اول سال جاری با اعتبار3 میلیاردو 861 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ارسلان محمدی مدیر توزیع برق شهرستان بانه در تشریح این خبر گفت: با جایگزینی کنتورهای هوشمند مشترکان دیگر می‌توانند بصورت لحظه ای، میزان برق مصرفی خود را بررسی و از آن اطلاع پیدا کنند از طرف دیگر این مدیریت با نصب کنتورهای هوشمند ،به‌راحتی می توان  بار شبکه را مدیریت نماید.

وی در ادامه با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح فهام ،دخالت و خطای نیروی انسانی در قرائت و صدور صورتحساب بشدت کاهش خواهد یافت، تصریح کرد:کاهش تلفات غیر فنی ، مانیتورینگ تلفات فنی شبکه توزیع ، افزایش کیفیت خدمات دهی و کاهش مدت زمان قطعی برق و نظارت بر کیفیت ولتاژ تحویلی به مشترکین از جمله مزایای اجرای شدن این طرح ملی است.

محمدی در ادامه اذعان داشت: درراستای هوشمند سازی لوازم اندازه گیری تعداد ۱۵۰دستگاه کنتور دیماندی و غیردیماندی در ۴ ماهه اول سال جاری با اعتبار ۳ میلیاردو ۸۶۱میلیون ریال نصب و راه اندازی گردید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و کارهای خوبی در این مدت در بحث فناوری‌های نوین صورت گرفته است و با بستر ‌سازی‌های مناسبی که در حال انجام است، افق‌های روشنی از لحاظ تحول مهندسی شبکه‌های توزیع برق در سطح شهرستان بانه پیش‌بینی شده است .

image_pdfimage_print