تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱ مهر ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از اتمام عملیات نصب 174 دستگاه پایه چراغ 50 وات به منظور مرتفع نمودن مشکلات مربوط به روشنایی معابر بیش از 30 روستای تابعه شهرستان بیجار با اعتباری بالغ بر1 میلیاردو 350میلیون ریال خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هادی محمد مرادیان در تشریح این خبر گفت: امروزه تأمین امنیت، رفاه و ایجاد شرایط کاری مناسب برای شهروندان یک جامعه، یکی از مهم ترین وظایف این شرکت است.

وی در ادامه اذعان داشت : در همین راستا و با هدف کسب رضایتمندی روستاییان شریف و تداوم رونق کسب و کارهای روستایی ، برق شهرستان بیجار پروژه های متعدد و برنامه های مستمری را برای کاستن و در نهایت رفع دغدغه قشر زحمت کش روستایی بابت موضوع روشنایی معابر تهیه و اجرا نموده است.

وی در ادامه تصریح کرد : هدف اصلی از برپایی سیستم روشنایی معابردر مناطق شهری و روستایی، ایجاد امنیت مطمئن و پایدار، کاهش حوادث و سوانح عمومی که عمدتاً ناشی از وقوع تصادفات در اوقات شبانه،امکان ادامۀ فعالیت های تجاری و صنعتی در طول شب نام برد.

محمد مرادیان در پایان خاطر نشان کرد : خوشبختانه درطی ۱ ماه اخیر گذشته تعداد ۱۷۴ دستگاه چراغ ۵۰ وات با صرف اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عوارض برق و پس از هماهنگی با بخشداری ها و دهیاری ها در بیش از ۳۰ روستا که دارای مشکل روشنایی معابر بودند ، نصب گردید.  

image_pdfimage_print