تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ آذر ۱۳۹۹

مدیریت توزیع برق شهرستان سروآباد از اتمام پروژه تبدیل 3هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار روستای سوره تو با اعتباری بالغ بر 2میلیاردو یکصدو چهل میلیون ریال خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبدالله آذری در تشریح این خبر گفت : با هدف اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق در سطح شهرستان مریوان،شبکه فشار ضعیف روستای سوره تو با اعتبار ۲میلیارد و یکصدو چهل میلیون ریال اصلاح گردید.این پروژه در  اواخر مهرماه سال جاری عملیاتی گردید  و روزهای پایانی آذرماه،به بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود :هدف از اجرای این پروژه مهم اصلاح شبکه فشار ضعیف  روستا براساس استاندارد وشیوه های نوین بود . این شبکه شامل ۳فیدر  به طول بیش از ۳هزارمتر می باشد که از طریق یکدستگاه پست هوایی تغذیه می شود. وی اذعان کرد از مزایای این پروژه رفع ضعف ولتاژ ،جلوگیری از سرقت اموال عمومی از جمله سیم مسی ،اصلاح آرایش شبکه ورفع حریم تعدادی از ساختمانهای مسکونی و تجاری واقع در مسیر شبکه، می توان اشاره کرد.

آذری در پایان به روستای سرومال اشاره کرد که آغاز پروژه تبدیل سیم به کابل خودنگهدار این روستا از هفته گذشته شروع شده است که امید است در همین آذر ماه به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است که روستای سرومال دارای ۲۰۰خانوار و ۱۸۹انشعاب برق می باشد.

image_pdfimage_print