تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ مهر ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از اجراي عملیات 2512 متر شبكه برق روستاهاي شيروانه و تكيه عليا شهرستان قروه به كابل خودنگهداربا اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 459 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی درتشریح این خبر گفت:در راستای اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده و سیمی باهدف کاهش تلفات انرژی الکتریکی ، افزایش ضریب پایداری خطوط برق رسانی، پیشگیری از سرقت شبکه و انرژی ، اصلاح آرایش شبکه و زیباسازی مبلمان شهری و روستایی ، ۲۵۱۲ متر کابل خودنگهدار در روستاهای شیروانه و تکیه علیا این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی در ادامه اذعان داشت : با توجه به سرقت های مکرر شبکه فشار ضعیف که منجر به ضعف ولتاژ و آسیب دیدن وسایل الکتریکی و نارضایتی مشترکین سطح شهر قروه شد با بررسی های بعمل آمده و برآوردهای انجام شده نسبت به اصلاح و بهینه سازی شبکه سیمی فشار ضعیف و تبدیل به شبکه کابل خودنگهدار روستاهای شیروانه و تکیه علیا دردستور کارقرارگرفت.

میمنت آبادی در پایان یادآور شد تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، کاهش سرقت شبکه برق ،کاهش استفاده از برق غیرمجاز ، تلفات و انرژی توزیع نشده وقطعی برق می شود.

image_pdfimage_print