تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان قروه ازاجرای دو پروژه احداث شبکه روشنایی در محور های مواصلاتی شهرستان قروه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، محمد رضا حاجیان مدیر توزیع برق شهرستان قروه اظهار کرد: پروژه ی تامین برق روشنایی محدوده محور مواصلاتی قروه به سنندج به منظور ایجاد روشنایی مناسب و مطلوب، با اعتبار ۲ میلیارد و۶۸۱ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی با تاکید براینکه بخشی از محور قروه به طرف سنندج از لحاظ روشنایی برای تردد از شرایط مناسبی برخوردار نبود، افزود: با تامین اعتبار لازم، تامین روشنایی مسیر مورد نظر ایجاد شد تا با بهره برداری از آن، بخشی از مشکل مربوط به روشنایی شهروندان و مسافران هنگام تردد وسایط نقلیه و عابرین مرتفع گردد.

حاجیان با اشاره به اینکه برای تامین روشنایی این مسیر بالغ بر ۷۰۰ مترشبکه روشنایی معابر و ۱۲۰متر کابل کشی زمینی احداث شد، گفت: هم چنین ۲۶ دستگاه لامپ ۱۵۰ وات  نصب و به منظور اجرای هرچه بهتر پروژه و سهولت در تامین برق و اتصال آن به شبکه، پایه های ۱۲متری در محل  نیز جابه جا شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در ادامه از تامین برق روشنایی محور قروه به همدان نیز خبر داد و گفت: تامین برق روشنایی محور خروجی قروه به سمت همدان نیز در حال انجام است و ۵۰ درصد از اجرای زیر ساخت پروژه به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه طول محور مورد نظر برای ایجاد روشنایی ۳٫۵ کیلومتر است، اضافه کرد: میزان هزینه کرد برای اجرای این پروژه، قریب به ۳۵ میلیارد ریال برآورده شده است.

حاجیان در پایان خاطر نشان کرد: روشنایی معابر، ارتباط مستقیمی با امنیت دارد و هدف از تامین روشنایی، ایجاد محیطی امن وتسهیل در عبور و مرور اشخاص و وسایل نقلیه است.

image_pdfimage_print