تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در ۳۵ روستای این شهرستان از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۳۳ کیلومتر شبکه فرسوده سیم مسی در  ۳۵ روستای شهرستان بانه به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از ۷۲ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: از ابتدای اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در این شهرستان، بیش از ۹۰ درصد ازشبکه روستایی و شهری به کابل خود نگهدار تبدیل گردیده است.

قادری تاکید کرد: همزمان با اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار، اصلاح شبکه به منظور تکخوانی نمودن کنتور های برق مشترکین روستایی، مشکلات رفع حریم شبکه و نصب چراغ های روشنایی نیز انجام گرفت.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه در پایان با بیان اینکه عملیات تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در مناطق تحت پوشش این شهرستان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، گفت: تبدیل حدود ۴۰ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در روستاها باقیمانده که نهایتا تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

image_pdfimage_print