تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اجرای طرح نظرسنجی مردمی ویژه مشترکان برق بخش خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهار داشت: در سال جاری وزارت نیرو با اجرای طرح سراسری اعطای پاداش ۲۰ برابری برای مشترکانی که در ایام تابستان نسبت مدت مشابه سال گذشته در موضوع بهینه مصرف کردن برق اهتمام داشتند، شرایطی را فراهم آورد تا همه مشرکان از برق مطمئن و پایدار برخوردار شوند.

وی گفت: به منظور ارزیابی میزان موفقیت و رضایت مشترکین در خصوص اجرای طرح اعطای پاداش ۲۰ برابری، نظرسنجی ویژه مشترکان برق بخش خانگی در سه مرحله پیامکی، تلفنی و حضوری همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمد.

رسولی تبار در ادامه به دیگر اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: شیوه های آشنایی مشترکان با طرح قبض برق رایگان، میزان تمایل برای تداوم مشارکت در اجرای این طرح و هم چنین شیوه‌های پیشنهادی مشترکین برای دریافت اخبار ، اطلاعیه‌ها، پاداش‌ها و … از جمله بخش های مورد ارزیابی این نظرسنجی است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه اجرای این طرح به صورت کاملا هوشمند و الکترونیکی در سطح ۱۰ شهرستان استان اجرایی شده است، افزود: این طرح در بستر سامانه نظرسنجی و توسط ۲۸ کاربر و پرسشگر عملیاتی شده است و در ساعت ۱۲ امروز( ۲۱ شهریور ماه) به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به منظور دست یابی به نتایج مطلوب و قابل اطمینان و بهره گیری از نتایج حاصل از نظرسنجی های به عمل آمده، تلاش گردیده است این نظرسنجی از محلات و مناطق مختلف سطح استان اجرایی و پراکندگی آن در سطح تمامی محلات در کلیه شهرها رعایت گردد.

در طرح اعطای پاداش ۲۰ برابری ، مشترکانی که در ایام پیک مصرف برق (۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور)  کاهش مصرف داشته اند ، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش در مصرف به نسبت مدت مشابه سال گذشته ، معادل ۲۰ برابر نرخ خرید انرژی ، از طریق صورتحساب های مصرفی از وزارت نیرو، پاداش دریافت کردند.

گفتنی است در استان کردستان قریب به ۷۵۰ هزار مشترک  از خدمات شرکت توزیع نیروی برق بهره مند هستند که ۸۲ درصد آن را مشترکین بخش خانگی در برگرفته است.

image_pdfimage_print