تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ تیر ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اتمام  احداث پست توزیع هوایی محله سردوشی ها در۶ روزکاری با هدف تامین برق مطمئن و پایدار در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت:  با هدف رفع فول باری پست مسجد سردوشی، اصلاح طول فیدر وبازآرایی شبکه فشارضعیف و فرسودگی شبکه پست توزیع هوایی محله سردوشی های این شهرستان  عملیات احداث پست هوایی آغاز و بعد از ۶ روز فعالیت کاری به اتمام رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای این طرح از محل اعتبارات استانی تامین شد، افزود: رفع حریم نقاط مخاطره آمیز، تعویض تیرهای فرسوده و افزایش ضریب پایداری شبکه برق از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این پروژه مشکل ضعف ولتاژ وحریم شبکه در این منطقه مرتفع گردید، افزود: در مجموع برای اجرای این پروژه بیش از ۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

مرادی افزود: همزمان با اجرای این پروژه ۱۶۴ مترشبکه فشارمتوسط  به منظور رفع حریم و پایداری شبکه و ۱۰۰ متر شبکه فشارضعیف زمینی به منظور فیدرگیری ازپست هوایی موجود نیز احداث گردید.

image_pdfimage_print