تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

مدیر امور برق جنوب سنندج از ارائه خدمات ویژه به زائرین اربعین حسینی (ع) از سوی امور برق جنوب سنندج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، اسعد خالدی مدیر امور برق جنوب سنندج گفت: مسئولیت ارائه خدمات مطلوب در راستای اسکان و رفاه زائرین اربعین حسینی با توجه به ظرفیت و امکانات موجود به عهده دستگاه های اجرایی است که با توجه به اینکه شهرسنندج یکی از کریدورهای اصلی عزیمت به کربلا است لذا از قبل تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مناسب اندیشیده شده بود.

خالدی ایجاد روشنایی معابر در طول مسیر خیابان ها و میادین شهر، تامین برق جایگاه های اسکان و همچنین رفع مواردی از اتصالی را ازجمله خدمات ارائه شده توسط این مدیریت عنوان کرد.

وی از راه اندازی ۸عدد پروژکتور۱۰۰وات، نصب ۴عدد سه راهی کلید دار و۲۰عدد لامپ ۲۳وات وهمچنین احداث ۳۲۰متر کابل ۱۰*۴ پرتو مسی در محل اسکان زائرین درم حل خروجی شهر به سمت کرمانشاه خبرداد وافزود: فعالیت های انجام شده توسط اکیپ های اعزامی عملیاتی از روز ۵ شهریور ماه به همراه تجهیزات و لوازم جانبی به محل اعزام شده و اجرای پروژه ها در دستور کار قرار گرفت.

خالدی اعتبار صرف شده این پروژه را بالغ بر۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تا قبل از آغاز خروج زائران از کشور به مقصد کربلا تمام زیرساخت های لازم جهت تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی اتمام و به بهره برداری رسید.

image_pdfimage_print