تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۲

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از کسب نتیجه مطلوب در ارزیابی سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع  نیروی برق کردستان توسط ارزیابان شرکت توانیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، نشست ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با هدف بررسی اقدامات و عملکرد این شرکت در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی با حضور تعدادی از ارزیابان اعزامی از شرکت توانیر برگزار گردید.

سید محمد فتحی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در این خصوص اظهار داشت: یکی از شاخص های مورد ارزیابی توانیر، درصد تحقق برنامه ریزی ها و عملکرد و رفع عیوب دارایی های فیزیکی شرکت است.

وی با بیان اینکه هرگونه امکانات در دسترس شرکت اعم از وسایل نقلیه، تجهیزات شبکه، ساختمان، ابنیه و … جزء دارایی های فیزیکی می باشد، گفت: اطلاعات لازم در زمینه تجهیزات شبکه در نرم افزار pm در ماژول های مختلف دسته بندی شده است.

فتحی با تاکید بر اینکه این نرم افزار قسمت اعظمی از فرآیند تعمیرات شبکه و بازدید های مربوط به آن را در بر گرفته است، افزود: در تمام شهرستان های استان، بر اساس ایرادات ثبت شده در بازدید ها و اعلام آن در رفع عیوب احتمالی شبکه اولویت بندی و اجرایی شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه از ارائه ۶۰۰ پیشنهاد به منظور ارتقا نسخه نرم افزار pm این شرکت طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: اکنون در مقایسه با دیگراستان ها شرایط بهتری داریم و در نشست ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی، اقدامات شرکت توزیع  نیروی برق کردستان توسط توانیر مطلوب ارزیابی شد.

وی در پایان بر لزوم اتصال این نرم افزار به بخش مالی شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این ارتباط وجود ندارد و جهت انجام هرچه بهتر کارها ضروری است که این اقدام در دستور کار قرار گیرد ضمن اینکه لازم است هر کدام از معاونت های شرکت، کارگروه های تخصصی را برای مدیریت دارایی های فیزیکی تشکیل دهند.

image_pdfimage_print