تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱ بهمن ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اصلاح و بهسازی شبکه روشنایی شهرک جدید تازه آباد(پادگان) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ “عبداله آذری” مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در خصوص این خبر گفت: پروژه اصلاح و بهسازی شبکه روشنایی معابر شهرک تازه آباد(پادگان) با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی به پایان رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان با اشاره به اینکه طراحی و تامین زیرساخت های این پروژه متناسب با استانداردها و سیستم های روز دنیا است؛ اظهار داشت: این پروژه با حجم فیزیکی نصب ۲۶ دستگاه چراغ گازی وتجهیزات کامل شبکه و یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با بهره گیری از استانداردهای لازم با هدف جلوگیری از اتلاف انرژی، تامین مطلوب روشنایی و ارتقا ضریب ایمنی شبکه به بهره برداری رسید.

آذری در ادامه به اهداف این پروژه اشاره کرد؛ گفت: ایجاد محیط امن و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و به عبارتی درعلم جدید شهرسازی، نور و روشنایی ازجمله راهکارهای مقابله با بزهکاری است.

وی با بیان اینکه شهرک تازه آباد از شهرک های جدیدالاحداث است، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا میشود در صورت خاموشی چراغ های معابر، با استفاده از نرم افزار «برق من» یا با تماس به سامانه ۱۲۱ اتفاقات، خاموشی های روشنایی معابر و یا اتفاقات داخل در شبکه برق شهرستان را اعلام نمایند.

image_pdfimage_print