تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۶ مهر ۱۳۹۹

مدیرتوزیع برق جنوب شهرستان سنندج ازاجرای طرح اصلاح وتبدیل3 کیلومترکابل خودنگهدار(تغذیه شبکه روشنایی) معابرپارک جنگلی آبیدرخبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق  استان کردستان اسعدخالدی درتشریح این خبرگفت:پروژه ساماندهی شبکه روشنایی معابر آبیدر بااصلاح و تبدیل ۳ کیلومتر شبکه روشنایی معابر به کابل خودنگهدار و نصب ۸ اصله پایه ۹ متری بتنی با هدف تامین روشنایی معابر در نقاط کور و تاریک انجام و به بهره برداری رسید. همچنین بهسازی و تعویض چراغ های روشنایی معابر طول مسیر از جمله اقدامات صورت گرفته در اجرای این پروژه است.

وی در ادامه اعتبار تخصیص یافته این پروژه را بیش از ۶۵۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی اعلام کرد و گفت: با اجرای این پروژه علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی، روشنایی این محل پر تردد در مواقع تاریکی تامین و ضریب ایمنی شبکه تا حد زیادی بالا رفته است.

وی با بیان اینکه این طرح دارای مزایایی است خاطر نشان کرد: کاهش سرقت تجهیزات شبکه و کابل ها،افزایش ایمنی بدلیل در دسترس نبودن کابلها و اتصالات ،کاهش قابل توجه خاموشی روشنایی معابر و به تبع آن کاهش محسوس در هزینه های نگهداری، از مزایای این طرح است.

image_pdfimage_print