تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۸ تیر ۱۴۰۲

 

 

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از اصلاح و جابجایی شبکه فشار متوسط واقع در مسیر فیدر شهرستان سروآباد (عبور از روستای قلعه جی ) خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ احمد احمدی مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد در این خصوص اظهار کرد: در راستای صیانت از حریم تاسیسات الکتریکی، کاهش حوادث ناشی از نقض حریم شبکه برقرسانی و حفظ و آرایش شبکه‌های توزیع و همچنین رفع کانون‌های مخاطره‌‌آمیز شبکه و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی برای ساکنین روستا؛ با اختصاص ۵۰۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل منابع داخلی، پروژه اصلاح و جابجایی شبکه فشار متوسط روستای  قلعه‌جی وارد فاز اجرایی وعملیاتی شد.

وی افزود: در این پروژه ۱۱عدد تیر بتنی ۱۲متری نصب و یک دستگاه پست هوایی ۲۰۰ کیلو ولت آمپر و شبکه ۲۰ کیلو ولت هوایی به طول ۶۰۰ متر، اصلاح و جابجا شدند.

احمدی در ادامه تصریح کرد: همچنین شبکه فشار ضعیف زمینی به طول ۸۵ متر به منظور فیدرگیری از پست هوایی موجود، احداث شد.

احمدی اضافه کرد: ساکنین روستا مدت‌ها بود در حریم شبکه توزیع قرار داشتند که موجب بروز خطرات جانی و مالی برای اهالی این منطقه شده بود، که خوشبختانه اجرای طرح موجب رفع این مشکل شد.

وی درپایان هدف اصلی پروژه‌های رفع حریم را ایمن سازی عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری پروژه‌های رفع حریم در راستای پیش گیری از خطرات برق گرفتگی در دست اقدام خواهد بود.

image_pdfimage_print