تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱ مرداد ۱۴۰۲

 

 

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اصلاح و ساماندهی شبکه روشنایی معابر برق این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال خبرداد.

بە گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، آذری مدیر توزیع برق شهرستان مریوان اظهار کرد: نصب بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ خیابانی برای ۶ ماهه اول سال جاری در دستور کار قرار گرفته است که با انجام ۱۰ درصدی آن، تا پایان سال این پروژە به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه عملیات تجهیز و اصلاح زیرساخت‌های روشنایی در سطح شهرستان بە صورت گسترده درحال انجام است، گفت: ۲ هزار دستگاه چراغ روشنایی خیابانی طی ۴ ماهە اول سال‌جاری اصلاح و نسبت به تجهیز و رفع مشکلات آن‌ها اقدام شده است.

وی افزود: تعویض ۲۰۲ دستگاه کله چراغ، نصب ۲ هزار دستگاه چراغ، شاخه بری درختان در تماس با شبکه اطراف سرویس و اصلاح ۳۶ وایرینگ از جملە اقداماتی است کە در راستای تامین روشنایی معابر و بلوارهای سطح شهرستان مریوان صورت گرفتە است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در ادامه با بیان اینکه این اقدام منجر به صرفه‌جویی مصرف برق به میزان ۱.۱ مگاوات خواهد شد، تصریح کرد: تامین و اصلاح روشنایی معابر در راستای زیباسازی و بهره‌مندی شهروندان از امنیت فضاها و معابر بهنگام تردد بەعنوان برنامه اصلی در دستور کار قرار دارد.

آذری در پایان با اشاره به اینکه بخش بیشتری از تماس‌های مردمی با تلفن گویای ۱۲۱ و نیز سامانه‌های خدمات حضوری با موضوع رفع خاموشی در کمترین زمان ممکن انجام می‌گیرد، اضافه کرد: بە زودی با توجه به افزایش دما و به تناوب آن افزایش مصرف انرژی و از جهتی محدودیت‌های ایجاد شده، مدیریت پیک تابستانی نیز همزمان در دستور کار قرار گرفته است.

image_pdfimage_print