تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ دی ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از اصلاح کامل شبکه فشار ضعیف روستای گندمان با هدف افزایش پایداری و تاب آوری شبکه با اعتباری بالغ بر 1 میلیاردو 320 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان صلاح الدین قادری در تشریح این خبر گفت: با توجه به فرسودگی تعدادی از تیرهای چوبی ناشی از شرایط نامساعد جوی و نقض حریم الکتریکی ،اصلاح شبکه فشار ضعیف این روستا گندمان بانه اصلاح و به منظور رفع حریم الکتریکی مسیرهایی از شبکه به بهره برداری  رسید.

 وی در ادامه اذعان داشت :اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای گندمان با هدف افزایش پایداری و تاب آوری شبکه ،کاهش خاموشیها  و کاهش انرژی توزیع نشده صورت گرفته که ،نصب تعداد ۳۹ اصله تیر بتونی،نصب تعداد ۴۱ دستگاه چراغ روشنایی معابر و احداث ۱۵۶۶ متر شبکه فشار ضعیف با کابل خود نگهدار با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و۳۲۰ میلیون ریال انجام گردید.

وی در ادامه با توجه به اجرایی شدن طرح برق امید از اول آبان ماه سال جاری گفت: چنانچه هر یک از مشترکین خانگی مصرف برق خود را مدیریت نموده و در بخش مشترکین کم مصرف قرار گیردصورتحساب آنها به صورت رایگان صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است روستای گندمان شهرستان بانه با جمعیتی بالغ بر ۵۳ خانوار ،روستایی از توابع بخش الوت پشت روستای آربابا در این شهرستان قرارگرفته است.

image_pdfimage_print