تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

اعضای هیات امنای جدید مسکن شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در نظر دارد با هدف رفاه کارکنان این شرکت یک قطعه زمین برای کارکنان خریداری نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ تعدادی از مدیران و همکاران این شرکت حسب ماموریت محوله ازسوی مقام عالی شرکت در نظر دارند در قالب هیات امنا مسکن، نسب به خرید یک قطعه زمین برای تمامی همکاران(قرارداد دائم و مدت معین ، پیمانی و حجمی) که تمایل به مشارکت و خرید در این طرح را دارند، اقدام نمایند.

بدین منظور این هیات چند نفره با پیگیری های صورت گرفته در طول دو هفته اخیر زمین های متعددی را با کاربری های مختلف( مسکونی، کشاورزی و آموزشی) در بخش های مختلفی از شهر سنندج(بلوار نظام مهندسی، بلوار کردستان، شهرک وحدت، روستای حسن آباد، چهار دیواری و قشلاق) بازدید نموده اند.

براساس پیش بینی و برآورد های اولیه برای خریداری هر قطعه زمین در سطح شهر سنندج، لازم است هر نفر از همکاران محترم به طور میانگین مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان(پانصد و پنجاه میلیون تومان) تا ۷۵۰میلیون تومان( هفتصد و پنجاه میلیون تومان) بصورت چک بین بانکی پرداخت نمایند و همچنین این احتمال کم وجود دارد برای این تعداد از همکاران متقاضی، وامی به مبلغ حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان با بهره بانکی حدود ۱۸ درصد از طریق بانک های عامل سطح استان فراهم گردد تا زمینه مشارکت بیشتر همکاران فراهم شود.

لازم به ذکر است مبلغ پرداختی به حساب احدی از همکاران واریز نخواهد شد و مبلغ قابل پرداخت  فقط بصورت چک بین بانکی در اختیار هیات امنا، بنگاه مربوطه و یا صاحب ملک قرار میگیرد و در قبال آن، سهم هر نفر به صورت وکالتی ثبت و حق السهم بصورت قولنامه ای در اختیار ایشان قرار میگیرد.

بدین منظور برای مطلع شدن از اعلام میزان حضور و مشارکت تعداد همکاران، نظرسنجی طی چند روز آینده برای تمامی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ارسال خواهد شد و تا هفته آینده نتایج مطلوب حاصله بمنظور اقدام برای خرید زمین از همین طریق، اطلاع رسانی خواهد شد.

image_pdfimage_print