تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ در دومین اطلاعیه در خصوص خرید زمین برای کارکنان این شرکت آمده است:

هیات امنای جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در طول سه هفته ی اخیر زمین های متعددی را در نقاط مختلف سطح  شهر و نواحی منفصل شهری سنندج بازدید نموده اند به جهت اطلاع و آگاهی از میزان توان مالی همکاران و همچنین نحوه ی تمایل و مشارکت آنان در این اقدام ( فقط خرید زمین  در سطح شهر سنندج) خواهشمند است از طریق نظر سنجی که بعد از این اطلاعیه بزودی خدمت همکاران محترم ارسال میگردد مشارکت و نظرات خود را بصورت دقیق اعلام بفرمایید.

اینکه آیا:

۱) تمایل به خرید زمین با متراژهای ۱۶۰ الی ۲۰۰ مترمربع و بالاتر بصورت قطعه ای برای ۳ الی ۶ نفر هستید؟

۲) تمایل به خرید زمین بصورت انبوهی(مجتمع) را دارید؟

 که در این صورت هر متقاضی در قالب خرید انبوه زمین مناسبی را به مانند زمین موجود در بلوار نظام مهندسی(روبه رو پارک کوچک ره ش) خریداری می نماید و ممکن است معایب و مزایای داشته باشد.

مزایا: معمولا سرمایه گذاری در این پروژه ها بجهت حذف بعضی از هزینه های جانبی در هنگام ساخت، کاهش یافته و طبعا” دارای ارزش افزوده مناسبی خواهد بود.

 معایب: سهم هر نفر بصورت سهام می باشد(فرض کنید ۱/۵۰ ؛ یک سهم از ۵۰ سهم) که در نهایت برای ساخت و یا تهیه جواز، نقشه و فروش می بایستی بعدا” در صورت تمایل و هماهنگی همه ی اعضا بصورت گروهی موافقت و اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در صورت موفق شدن به انتخاب زمین مناسب با قیمت متناسب با توان مالی همکاران، متعاقبا” شرایط زمین کارشناسی و از نظر حقوقی هم پیگیری لازم در دستور کار خواهد بود.

امیدواریم در این راستا با همکاری و تعامل کارکنان این شرکت بتوانیم  قدمی برای خدمتگزاری  به همکاران عزیز در راستای سیاست های مدیران عالی شرکت برداریم.

این هیات امنا آمادگی خود را جهت همراهی همکارانی که توان، انرژی و اطلاعات لازم را در این زمینه دارند و تمایل دارند در خارج از وقت اداری جهت تحلیل و کارشناسی قیمت زمین ها و ارزیابی موقعیت های آنان و … تیم فعلی را یاری نمایند، اعلام میدارد؛ لذا در صورت تمایل همکار محترم مربوطه مراتب آمادگی و همراهی خود را به دفتر روابط عمومی با شماره ۳۳۲۸۱۷۲۸ اعلام فرمایند.

image_pdfimage_print