تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ در این اطلاعیه در خصوص انتخاب و خرید زمین مناسب برای کارکنان این شرکت آمده است:

به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند، جلسه ی مشورتی و هم اندیشی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در فاز اول مستقر در سطح شهر سنندج، بمنظور انتخاب زمین مناسب از میان سه گزینه ی نهایی برای کارکنان، در تاریخ ۱۶ اسفندماه(چهارشنبه) راس ساعت ۱۴ در سالن آمفی تئاتر ستاد شرکت (طبقه ی منفی دو) برگزار میگردد.

نمایندگان فعلی کارکنان برای شناسایی و خرید زمین با کاربری مسکونی در نظر دارند با هم اندیشی و مشورت تمامی همکاران در سطح شهرستان سنندج(حجمی، خدماتی و قراردادی) در فاز اول برای انتخاب و خرید زمین در بین سه گزینه ی نهایی شده، مناسب ترین گزینه واقع در ۱- جاده ساحلی سنندج ۲- بلوار کامکار سنندج و یا ۳- پیش خرید زمین در شهرک بعثت سنندج انتخاب نمایند.

به همین منظور از همکارانی که تمایل به خرید زمین در سطح شهر سنندج را دارند دعوت بعمل آورده اند تا در نشست هم اندیشی و مشورتی مذکور مشارکت نموده تا زمینه ساز تصمیم عقلانی و مناسبی جهت انتخاب اصلح بوده و همچنین به بهره مندی بیشتر همکاران از شرایط در دست اقدام، منتج شود.

لازم به ذکر است در صورت به حد نصاب نرسیدن مشارکت همکاران شهرستان سنندج، متناسب با ظرفیت مورد پذیرش هریک از زمین های فوق، از ظرفیت دیگر شهرستان های تابعه استفاده خواهد شد.

خاطرنشان میسازد تیم منتخب در راستای سیاستها و حمایت های مقام عالی شرکت، بیش از یک ماه بصورت مداوم در نقاط مختلف شهر سنندج زمین هایی را با کاربری های متنوع مسکونی، کشاورزی، آموزشی و اداری هر کدام براساس ظرفیت ها و پتانسیل های خاص خود، شناسایی و بررسی نموده که در نهایت منتج به سه گزینه ی پیشنهادی فوق شده است.

در پایان یکبار دیگر بر مشارکت و همراهی هریک از همکاران با نمایندگان و اعضای جدید هیات امنا برای شناسایی و بررسی مناسب ترین گزینه در شرایط فعلی و آتی بمنظور ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای همکاران، تاکید نموده است.

image_pdfimage_print