تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۰ دی ۱۳۹۹

شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از عموم شهروندان این استان عاجزانه تقاضا دارد در مصرف برق در زمستان جاری صرفه جویی کنند.

کوهسار رسولی تبار، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان طی اطلاعیه ای از همه مشترکان کردستانی خواست تا پایان دوره سرما، مصارف برقی غیر ضروری خود را به منظور جلوگیری از اعمال خاموشی برق، مدیریت کنند.

 در بخشی از این اطلاعیه آمده است:  زمستان جاری(۹۹)  شاهد افزایش مصرف گاز در کشور هستیم که این امر موجب کمبود سوخت نیروگاه های گازی در سطح کشور شده است لذا عاجزانه از مشترکان کردستانی خواهشمندیم با مصرف بهینه برق و گاز، گرمابخش دیگر هموطنان باشند و به جریان مستمر توزیع برق در استان کمک کنند.

اگر نیروگاه ها با کمبود سوخت مواجه شوند، از نظر فنی شبکه توزیع  برق پاسخگوی  بار اضافی نخواهد شد، و شرکت توزیع برق کردستان در شرایط مذکور، به ناچار مجبور است نسبت به اعمال خاموشی های با برنامه در بخش هایی از سطح استان اقدام نماید.

شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از مشترکین محترم عاجزانه تقاضا دارد با راهکار های بسیار ساده مصرف برق خود را مدیریت کنند ، لامپ های اضافی را در طول شبانه روز خاموش کنند، برق مصرفی وسایل غیر ضروری را حذف کنند تا با موفقیت از این پیک گذر کنیم.

این شرکت جهت تأمین برق مطمئن و پایدار، همکاری مستمر مشترکین و سازمان ها را خواهان است.

در پایان این اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان باز هم و با تأکید دو چندان عاجزانه از تمام مشترکین استانی تقاضا دارد این شرکت را در تأمین برق پایدار برای همه هموطنان کردستانی در شرایط کنونی که بیش از هر زمان دیگری به انرژی الکتریکی نیاز داریم، ما را یاری و همراهی  نمایند تا با همکاری و همیاری هم با موفقیت شرایط پیش رو را بدون اعمالی خاموشی برق، سپری کنیم.

image_pdfimage_print