تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از افتتاح 5 پروژه روستاهای این شهرستان در آخرین روز هفته دولت با اعتباری بالغ بر6 میلیارد و346 میلیون ریال خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان پیمان زارعی در تشریح این خبر گفت: مسئله برق رسانی به روستاها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در ادامه اذعان داشت : برق رسانی به این روستاها به ادوات و تجهیزات پیشرفته و مناسب نیاز دارد و باید این تجهیزات با شرایط سخت کاری در مناطق اورامانات با توجه به صعب العبور بودن منطقه مطابقت داشته باشد تا بتوان برقی مطمئن و پایدار را برای این مناطق تأمین و نگهداری کرد.

وی با اعلام اینکه برق‌رسانی به روستا‌ها یک امر راهبردی است ،تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن برخی مناطق روستایی شهرستان سروآباد، برق رسانی به روستاهای  ککلیک آباد- ژریژه-کانی حسین بگ دیور-ودزلی این شهرستان با هدف رشد و آبادانی نقاط محروم ،کمک به مهاجرت معکوس به  روستاها ،فعال نمودن بخش کشاورزی و دامپروری ،کاهش تلفات شبکه و امنیت مطمئن و پایدار درراستای هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۶ میلیاردو ۳۴۶ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

زارعی در پایان هفته دولت را بهترین فرصت برای معرفی و بیان عملکرد و خدمات دولت به مردم دانست و گفت: مهمترین هدف مدیریت برق شهرستان سروآباد خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم است.و در این راستا پروژه اصلاح و تبدیل ۱۶۰۰۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار سطح شهرسروآباد دردستورکاراین مدیریت قراردارد و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

image_pdfimage_print