تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۸ شهریور ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان سنندج از افتتاح ۷ پروژه حوزه برق در این شهرستان با اعتباری بالغ بر۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ محمد سعید سلطانی مدیر توزیع برق شهرستان سنندج اظهار داشت: در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت، آیین افتتاح ۷ پروژه برق رسانی در شهرستان سنندج با حضور جمعی از مسئولان به صورت نمادین در شهرک تعمیرکاران این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این پروژه ها شامل احداث ۶ فیدر فشارمتوسط از پست فوق توزیع نمکی و سرنجیانه ، تامین  برق مجتمع تجاری ، احداث ۳۹۰۰متر شبکه روشنایی معابر در سه راهی سنندج -مریوان، بهسازی شبکه ۳ روستای سرخه دزج ، سراب قامیش و دولبندی و رفع ضعف ولتاژ شهرک ساحلی و ناحیه منفصل حسن آباد است.

سلطانی میزان اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه را بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پروژه های تامین برق ، احداث فیدر، بهسازی و اصلاح شبکه و رفع ضعف ولتاژ بیشترین سهم پروژه های قابل افتتاح شهرستان سنندج را به خود اختصاص داده است .

در هفته دولت امسال ۳۹ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

image_pdfimage_print