تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۳۰ دی ۱۳۹۹

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده از افزایش همکاری و تعاملات شرکت توزیع برق کردستان با قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ابتدای این نشست، سرتیپ دوم ستاد، امیر حمید رضا رحمت پور، ارشد نظامی آجا در کردستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده اذعان داشت: این لشکر همواره به صورت شبانه روزی برای ایجاد امنیت و ارامش در سطح جامعه تلاش می کند، وی در ادامه گفت:  شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان همکاری مداوم و تنگاتنگی با لشکر داشته است.

وی در ادامه افزود: ما خادم ملت و مردمیم و آمادگی کامل خود را برای هر گونه همکاری با شرکت توزیع برق کردستان در همه شرایط و فصول سال، علی الخصوص در این ایام که کشور با کمبود گاز و سوخت نیروگاه های گازی و در نتیجه کمبود برق مواجه است،اعلام می کنیم.

در ادامه هیوا لهونیان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان  اذعان اشت: همکاری شرکت توزیع با قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده متداوم بوده و ابراز امیدواری کرد این همکاری وسیع تر و گسترده تر شود.

لهونیان در ادامه با اشاره به مشکلات پیش رو در فصل زمستان اذعان داشت: با توجه به وضعیت توپولوژی استان این شرکت در توسعه شبکه برق و همچنین برای تعمیرات شبکه در مناطق صعب العبور در مواردی نیازمند ماشین آلات سنگین هستیم، امید است با همکاری لشکر ۲۸ پیاده بتوانیم در شرایط های بحرانی احتمالی از ظرفیت ها و پتانسیل های لشکر ۲۸ پیاده استان در این خصوص، استفاده کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان، از تشکیل کار گروهی متشکل از افراد متخصص در حوزه فنی و برق در لشکر ۲۸ پیاده کردستان و همچنین چند نفر از مدیران و متخصصان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خبر داد و تأکید کرد : با تشکیل این کارگروه تفاهم نامه ای با موضوعات و نیازهای طرفین آماده و انشاالله به زودی فی ما بین طرفین، مبادله خواهد شد.

 هدف اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تمام فعالیت ها و همکاری ها تأمین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، تقویت روابط با نهادها و دستگاه ها و ارگان های نظامی و امنیتی است تا بتوانیم با همکاری همدیگر، بهترین خدمات را با بهره گیری از همه پتانسیل ها به هموطنان کردستانی، ارائه نماییم.

 

image_pdfimage_print