تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۷ آبان ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از تامین برق سایت های ایرانسل روستاهای سراب شیخ حسن، باشماق و ابراهیم آباد از توابع شهرستان دهگلان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کیومرث آقا محمدی اظهار داشت: با هدف مرتفع نمودن مشکلات ارتباطی مناطق کم برخوردار روستایی، تامین برق سایت های ایرانسل روستاهای سراب شیخ حسن، باشماق و ابراهیم آباد انجام گرفت.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان با  تاکید بر اینکه برای اجرای این طرح، بالغ بر ۲٫۴ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با تامین برق سایت های ایرانسل در روستاهای ذکر شده تعداد ۱۱ روستای دیگر این شهرستان نیز از پوشش ارتباطی بهره مند شدند.

وی در ادامه به تشریح جزئیات تامین برق سایت های ایرانسل سه روستای سراب شیخ حسن، باشماق و ابراهیم آباد پرداخت و گفت: برای اجرای این طرح در هر سه روستا در مجموع ۵۲۰ متر شبکه فشار ضعیف زمینی، سه دستگاه پست هوایی ۲۵ کیلوولت آمپر و سه کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت احداث شده است.

آقامحمدی با بیان اینکه نصب این آنتن ها علاوه بر استفاده عموم مردم، مشکل آنتن دهی کنتورهای هوشمند توزیع برق را نیز حل کرده است، خاطر نشان کرد: استفاده از نسل جدید اتوماسیون کلیدها در خطوط  شبکه های توزیع و نیز کاهش خاموشی ها از دیگر مزایای تامین برق سایت های ایرانسل به شمار می آید.

در شهرستان دهگلان ۱۲ هزار و ۴۰۰ مشترک روستایی و ۱۱ هزار و ۵۰۰ مشترک شهری از خدمات شرکت توزیع برق بهره مند هستند.

 

image_pdfimage_print