تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲ آبان ۱۴۰۲

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از تعمیر و بازسازی  یک دستگاه ترانس ۱۶۰۰ کیلوولت آمپر اسقاطی با خلاقیت پرسنل توانمند کارگاه ترانس این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، سید محمد فتحی اظهار کرد : در اقدامی خلاقانه توسط نیروهای واحد کارگاه ترانس شرکت توزیع نیروی برق کردستان و با بهره گیری از تجارب و دانش فنی این نیروها، یک دستگاه ترانس ۱۶۰۰ کیلوولت آمپر مربوط به تصفیه خانه آبفای شهر مریوان از حالت اسقاط خارج و بازسازی گردید.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه در صورت خرید یک دستگاه ترانس از همین نوع باید مبلغ هنگفتی هزینه می شد، افزود: اکنون تعمیرات و بازسازی این ترانس، توسط کارکنان واحد سرویس و تعمیرات صورت گرفته و وارد چرخه بهره برداری شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جزو معدود شرکت های توزیع برق در سراسر کشور است که دارای کارگاه تعمیر ترانس می باشد، گفت: اغلب ترانس های معیوب شرکت در این کارگاه بازسازی و رفع عیب می شوند و مجددا در مدار شبکه قرار می گیرند.

فتحی اضافه کرد: با این اقدام جدید بازسازی و تعمیر ترانس با قدرت ۱۶۰۰ کیلولت برای اولین بار در این کارگاه صورت گرفت و کلیه قطعات و تجهیزات داخلی این ترانس دمونتاژ و متعاقبا˝، سرویس رفع عیب و آزمایش بر اساس شرایط سخت و مقارن با فصل پیک بر روی آن انجام شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ضمن قدردانی ویژه از همکاران پر تلاش کارگاه ترانس، آقایان امید منصورنیا، کاظم سلیمانی، شهریار مرادی و سیروان فرج پور برای انجام این اقدام شایسته، خاطر نشان کرد: این عزیزان با اقدام ارزشمند خود در راستای محافظت از تجهیزات کاربردی صنعت برق، باعث ترویج تعهد سازمانی، بازگشت سرمایه به شرکت و اشاعه فرهنگ مسئولیت پذیری شده اند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و توانمند در صنعت برق، یادآور شد: نیروهای انسانی یکی از سرمایه های اصلی هر ارگان و سازمانی هستند؛ لذا ارج نهادن به اقدامات شایسته و الگو برداری از همت و توانمندی این چنین نیروها، در پیشبرد اهداف هر سازمان، ارزشمند و امری انکارناپذیر است.

image_pdfimage_print