تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

 حاج ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان سنندج گفت: تلاش های شرکت توزیع برق کردستان را در حفاظت از جان شهروندان با تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ حاج ماموستا “فایق رستمی” نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان سنندج در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان , بر تلاش های شرکت توزیع برق کردستان در تامین برق مشترکین و عدم اعمال خاموشی به مشترکین را ستودنی دانست, عنوان کرد: با مدیریت مناسب توانستید ضمن تامین رفاه مردم از هرگونه ضرر و زیان به مردم و مشترکین جلوگیری نمایید.

حاج ماموستا فایق رستمی در ادامه از زحمات مدیران و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به جهت مدیریت مناسب و  خدمت رسانی به موقع به مردم تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: روحانیون و ائمه جمعه در دعوت کردن مردم به رعایت الگو های مصرف نقش بسزایی دارند و همیشه در نماز جماعت ها به این مهم توجه خواهد شد.

 “هیوا لهونیان” مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در این دیدار، اظهار داشت: خوشبختانه این شرکت با همت همکاران و رهنمود های مسئولین در وضعیت مطلوب و قابل قبولی قرار دارد و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

لهونیان با اشاره به  اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته، گفت:  در سال ۱۴۰۲ بیشتر تمرکز شرکت توزیع نیروی برق کردستان بروی توسعه شبکه برق روستاها و شهرها بود که در همین راستا توانستیم تبدیل ۱۰۰ درصدی شبکه سیم مسی استان به کابل خودنگهدار با حجم فیریکی بالغ بر ۶هزار کیلومتر اجرا و عملیاتی شود و این اتفاق در نوع خود در کل کشور بی نظیر بوده و موجب کسب مقام اول کشوری در دولت سیزدهم شد.

وی با اشاره به بحران اخیر که در زمستان سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد، تصریح کرد: بارش سنگین برف، باران و رانش زمین که موجب قطع برق تعدادی از روستاهای شهرستان سقز، بانه، مریوان و دیواندره شد با تلاش بی وقفه و جهادی کارکنان این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل خاموشی ها رفع گردید.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طول چند سال اخیر اقدامات شاخصی در این شرکت انجام شده است از قبیل: مکانیزه کردن شبکه ی برق، هوشمند سازی سیستم های برقی و مدیریت بار که در مجموع باعث افتخارات و دستاوردهای شاخصی برای این شرکت شده که طبق نظرسنجی های صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی  منجر به رضایتمندی قریب به ۹۸ درصدی مشترکین استان شده است.

image_pdfimage_print