تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: پیش بینی می شود بیش از ۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی برای متقاضیان جدید در شهرها و روستاهای این شهرستان در سال جاری احداث شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: تامین برق متقاضیان و مشترکین جدید به عنوان یکی از مولفه های ارتقاء ضریب اطمینان شبکه، رضایت مندی شهروندان را به دنبال دارد که برهمین اساس تاکنون قریب به ۸ کیلومتر شبکه جدید برای متقاضیان بخش های مختلف درسطح شهرها و روستاهای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال احداث شده است.

وی با تاکید براینکه با احداث این مقدارشبکه فشارضعیف به صورت کابل خودنگهدار، تعداد بیش از ۷۰۰ مشترک جدید به مشترکان برق درشهرستان مریوان اضافه شده، افزود: ازمجموع ۸ کیلومترخط احداث شده ۵ کیلومترآن دربخش شهری و۳ کیلومترنیز دربخش روستایی بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان با اشاره به اینکه برای اجرای این  پروژه بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، افزود: دراجرای این پروژه قریب  ۲۸۰ اصله تیربتنی جدید وهمچنین ۱۸۰چراغ روشنایی معابردر سطح شهر و روستاها نصب شد.

وی افزود: چشم انداز این مدیریت برای سال ۱۴۰۱ نیز احداث ۸ کیلومتر شبکه جدید برای متقاضیان در شهرها و روستاهای شهرستان مریوان است.

مرادی اظهار داشت: با توجه به ساخت و سازهای جدید و توسعه بافت شهری و روستایی ، احداث و توسعه شبکه برق برای متقاضیان جدید ضرورتی است و مستلزم برنامه ریزی صحیح برای انجام امور در حداقل زمان ممکن و کسب رضایتمندی مشترکین برق شهرستان مریوان می باشد.

image_pdfimage_print