تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۷ فروردین ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با صدور حکمی “کوهسار رسولی تبار” را بعنوان معاون جدید منابع انسانی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با صدور حکمی “کوهسار رسولی تبار” را بعنوان سرپرست معاون جدید منابع انسانی این شرکت منصوب کرد و از زحمات و تلاش های  سرکار خانم عطایی که به درجه بازنشستگی نایل آمدند تقدیر و تشکر نمود.
وی با اشاره به سوابق ارزشمند خانم عطایی در سطح استان و همچنین شرکت توانیر افزود: هیچ گاه تلاش های بی وقفه ایشان در ابعاد مختلف مدیریتی در سالهای خدمت را از یاد نخواهیم برد ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز از حضور ایشان و استمرار همکاری بعنوان مشاور در این سازمان و یا شرکت توانیر بهره مند و برخوردار باشیم.
وی در ادامه از تلاش ها و زحمات ارزشمند ایشان در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه معاونت منابع انسانی در دوران خدمتی نهایت سپاس و قدردانی خود را ابراز نمود.

“کوهساررسولی تبار” دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و دارنده سوابق مدیریتی است که پیش از این قریب به ۶ سال در سمت مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت مشغول به فعالیت بوده است.

این اقدام در راستای رویکرد دولت سیزدهم از جمله برنامه های اساسی وزارت نیرو در بهره گیری از ظرفیت نیروهای جوان، متعهد و توانمند و همچنین نقش بی بدیل آنان در سازماندهی بخش ها و حوزه های مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان صورت پذیرفت.

شایان ذکر است “سید امجد رشیدی” به عنوان سرپرست جدید دفتر روابط عمومی این شرکت منصوب گردید و از زحمات و تلاش های چندین ساله ی “کوهسار رسولی تبار” مدیر سابق دفتر روابط عمومی ، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

image_pdfimage_print