تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲ بهمن ۱۴۰۲

مدیرتوزیع برق شهرستان کامیاران از اصلاح و جابجایی ۷۰۰ متر شبکه  فشار متوسط هوایی در مسیر فیدرهای جاده سنندج و گاوشان(محل احداث بیمارستان ۱۰۰تختخوابی) خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان؛ “وریا شیروانی” مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در توضیح این خبر گفت: با توجه به تعریض محل و احداث بیمارستان جدیدالاحداث این شهرستان، طرح برکناری تاسیسات هوایی واقع در محل بیمارستان مطابق  با طرح از پیش تعیین شده توسط راه و شهرسازی و با تعیین مسیر جایگزین توسط شهرداری در مسیر فیدرهای جاده سنندج و گاوشان بطول ۷۰۰متر اجرا شد.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران اظهار داشت: پروژه جابجایی شبکه ۲۰کیلوولت  دو فیدر گاوشان و جاده سنندج با احداث ۷۰۰مترشبکه فشارمتوسط( شبکه هوایی باس بار اصلی) و۱۰۰متر شبکه هوایی آنتن های فرعی باهدف آزاد سازی پهنه محل احداث بیمارستان ۱۰۰تختخوابی اجرا شد.

شیروانی در ادامه گفت: در اجرای این پروژه شبکه برق قدیم برکنار و شبکه جدید با تعویض یراق آلات، سیم کشی جدید و جمع آوری پایه های قدیمی اجرا شد.

وی در پایان تصریح کرد: با عملیاتی شدن این مهم میتواند زمینه ساز تسریع در روند احداث بیمارستان، جلوگیری از خطرات احتمالی برق گرفتگی و تامین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان در مسیرهای فوق را فراهم نماید.

image_pdfimage_print