تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: با هدف دریافت آنلاین تصاویر مربوط به مراسمات ، برنامه ها ، فعالیت های عوامل اجرایی، پشتیبانی و اداری شرکت، بستری جدیدی برای دسترسی همکاران به این تصاویر فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ؛ کوهسار رسولی تبار مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از ایجاد بستر جدیدی برای دریافت آنلاین تصاویر مربوط به مراسمات ، برنامه ها ، فعالیت های عوامل اجرایی، پشتیبانی و اداری شرکت خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای بهره مندی و مشارکت همکاران جهت حضور در مراسمات و برنامه های شرکت  و حضور در محل پروژه های اجرایی صورت گرفته است.

وی افزود: منبعد همکاران و مدیران محترم می توانند در این بستر جدید به دوربین فیلمبردار و یا تلفن همراه تصویر بردار دفتر روابط عمومی متصل شوند و به صورت آنلاین تصاویر را باکیفیت مطلوب دریافت نمایند.

رسولی تبار در ادامه گفت: بدین منظور لازم است، ابتدا هر یک از مدیران و همکاران محترم بر روی تلفن همراه خود، نرم افزار پخش ویدیو را نصب کرده باشند اما اگر این نرم افزار از قبل نصب شده باشد ، نیازی به نصب مجدد ندارد.

وی اضافه کرد: برای دریافت تصاویر باید نسبت به نصب نرم افزارهای vlc player و MX player (پخش کننده ویدیو ها)  و یا نرم افزارهای مشابه اقدام شود و سپس همکاران می توانند از طریق دریافت لینک پیامک شده مختص هر مراسم و برنامه به راحتی و به صورتی آنلاین ، با ” کلیک برروی لینک پیامکی” تصاویر ویدیویی فیلمبردار را دریافت نمایند.

رسولی تبار یادآورشد: در فاز اول اجرای این اقدام مبتکرانه در نظر است، امروز ۱۲ شهریورماه در حدود ساعت ۱۱ به صورت آنلاین تصاویر فعالیت عوامل اجرایی و پشتیبانی امور برق جنوب سنندج در محل پست سنندج ۶ که برای فیدر گیری مشغول فعالیت هستند، پخش شود.

وی گفت: همکاران می توانند برای دریافت تصاویر فعالیت عوامل اجرایی برق جنوب سنندج در محل پست سنندج ۶، لینک پیامکی را در قسمت جریان جدید پخش آنلاین نرم افزاز مورد نظر کپی کرده ، سپس اجرا و مشاهده نمایند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تاکید کرد: برای مشاهده تصاویر حتما باید از قبل ، نرم افزار پخش کننده ویدیو برروی تلفن همراه نصب شده باشد.

لازم به ذکر است این اقدام مهم و نوآورانه برای اولین بار در بین شرکت های توزیع برق سراسر کشور با تولیت دفتر روابط عمومی و همکاری دیگر واحد های شرکت صورت پذیرفته است.

کلیک بر روی لینک جهت نصب نرم افزار پخش ویدیو بر روی تلفن همراه  از نوع آیفون ( IoS )

https://apps.apple.com/us/app/vlc-media-player/id650377962

کلیک بر روی لینک جهت نصب نرم افزار پخش ویدیو بر روی تلفن همراه ازنوع آندروید ( Android)

http://cafebazaar.ir/app/?id=org.videolan.vlc&ref=share

image_pdfimage_print