تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۰ دی ۱۴۰۲

شبکه ۲۰ کیلو ولت و پست برق سه روستای شهرستان دهگلان بازآرایی و نوسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ «کیومرث آقا محمدی» مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان در خصوص این خبر تشریح کرد: در راستای تداوم فعالیت های بازآرایی و نوسازی شبکه های برق فرسوده روستایی، شبکه (۲۰) کیلوولت و پست برق سه روستای تازه آباد(قروچای)، تازه آباد(چراغ آباد) و تازه آباد(گاومیشان) بازآرایی ونوسازی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان خاطر نشان کرد: با انجام این پروژه علاوه بر اصلاح و نوسازی شبکه ی برق روستاها، حریم های  الکتریکی شبکه ی برق روستاها آزاد سازی شد و همچنین نقاط حادثه خیز ایمن سازی گردید و زیرساخت های اجرای طرح هادی در روستاها برای ارتقا پایداری شبکه برق، مهیا شده است.

آقا محمدی در ادامه افزود: این پروژه با حجم فیزیکی ۱۷۲ متر شبکه فشار ضعیف زمینی و حدود یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، جابجایی و احداث ۳ پست برق و احداث ۷۵۰ متر شبکه ۲۰کیلو ولت با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در پایان این مقام مسئول از اهالی شریف روستاها درخواست نمودند که در توسعه ساخت و سازهای روستایی به حرائم شبکه های برق توجه جدی داشته باشند و با رعایت ضوابط ساخت و ساز، از ایجاد نقاط حادثه خیز در حرائم شبکه های برق و ایجاد ضرر و زیان به خود و اموال عمومی پرهیز نمایند.

image_pdfimage_print