تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۳۰ تیر ۱۳۹۸

نوروزی مدیر برق شهرستان سقز در بازدید از ادارات ، نهادها و بانک ها خبر داد و گفت:مشترکین اداری می توانند با تکمیل فرم تفاهم نامه همکاری و کاهش حداقل 10 درصدی مصرف برق در ساعات اوج باردر مقایسه با تابستان سال گذشته مشمول تخفیف های مصوب در بهای برق مصرفی می شوند.

با افزایش گرمای هوا و میزان مصارف انرژی برق، دستگاهای اجرایی شهرستان سقز نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی دارند و باید صرفه جویی و مدیریت مصرف  به صورت جدی در دستور کارقرارگیرد.

عطاالله نوروزی مدیر توزیع برق شهرستان سقز تامین برق مستمر و پایدار برای رفاه حال شهروندان را یکی از وظایف اصلی شرکت توزیع برق استان و تبع آن مدیریت برق شهرستان سقز دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان روزدوشنبه ۲۴ تیرماه کارگروه انرژی شهرستان سقز به همراه علی محمدیان معاون هماهنگی در امور عمرانی فرمانداری با بازدید از برخی ادارات و بانک های سطح شهرسقز و آگاهی از روند مصرف برق ، راهکارهای لازم برای مدیریت مصرف را ارائه دادند.

در خلال این بازدید محمدیان معاون هماهنگی در امور عمرانی فرمانداری شهرستان سقز ضمن اهمیت خواندن مقوله ی مدیریت مصرف گفت: دستگاهای اداری سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده می توان مصرف برق در دستگاهای اداری را کاهش داد.

وی در ادامه عنوان کرد و گفت : با توجه به شروع فصل گرما و استفاده از سیستم های سرما زا، شاهد افزایش چشمگیر بار شبکه برق به ویژه در ماه های تیر و مرداد خواهیم بودکه رعایت توصیه های مدیریت مصرف کمک شایانی به کاهش میزان مصرف و پیک بار خواهد کرد.

عطااله نوروزی مدیر توزیع شهرستان سقز نیز در راستای مدیریت مصرف برق اظهار داشت:

مشترکین اداری می توانند با تکیمل فرم تفاهم نامه همکاری و کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف برق در ساعات اوج باردر مقایسه با تابستان سال گذشته مشمول تخفیف های مصوب در بهای برق مصرفی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از روشهای ساده و موثر برای صرفه جویی در مصرف برق در ساختمانهای عمومی و اداری اشاره کرد و گفت:

خاموش کردن سیستم های سرما زا و روشنایی اتاق ها بعد از پایان وقت اداری و تنظیم درجه دمای کولرهای گازی محل کار بین ۲۵ تا ۲۶ درجه، استفاده از روشنایی طبیعی در طول روز و استفاده از لامپ های کم مصرف (LED) و خاموش کردن لامپ های اضافی ازجمله این راهکارها دانست.

image_pdfimage_print