تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از اتمام پروژه برق رسانی به شهرک صنعتی تازه تأسیس شهر حسن آباد یاسوکند و برق دار شدن اولین واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر 2میلیاردو906میلیون ریال خبر داد .

به گزارش خبر نگارروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هادی محمدمرادیان درتشریح این خبر گفت: تأمین برق شهرک های صنعتی یکی از مهمترین و در حقیقت اولین زیرساخت لازم برای فراهم نمودن بستری مناسب و امن، جهت سرمایه گذاری در بخش خصوصی می باشد .

وی درادامه افزود : رفع مشکلات پیش پای تولید ،ایجاد اشتغال مولد و به جریان انداختن چرخ های صنعت کشور با هدف داشتن اقتصاد پویا و رو به رشد، همواره در اولویت برنامه های شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان می باشد و در همین راستا عملیات اجرایی برق رسانی به شهرک صنعتی جدید الاحداث شهرک حسن آباد یاسوکند با تلاش و کوشش بی وقفه گروه های فنی و اجرایی برق این شهرستان در سریعترین زمان ممکن اتمام و آماده بهره برداری شد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : به منظور اجرای این پروژه ۱۶۹۵ متر خط فشار متوسط احداث و ۳۳ اصله پایه بتونی و یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۶۰ کیلو ولت آمپر با اعتباری بالغ بر۲ میلیاردو ۹۰۶میلیون ریال از محل اعتبارات شهرک شرکت های صنعتی به بهره برداری رسید .

شهر حسن آباد یاسوکند دومین شهر پر جمعیت شهرستان بیجار است که در ناحیه شمال شرق این شهرستان واقع شده است.

image_pdfimage_print